Snart bryter jag ihop !

Är så himla ledsen och förstörd ..
Varför ska kärlek vara så jobbigt ? Jag orkar inte längre . Det spelar ingen roll hur jag gör så mår jag ändå dåligt . Det är som en ond cirkel, smärtan tar aldrig slut .
Jag försöker att tänka på vad som är bäst men när det väl kommer till kritan så gör det alldeles för ont . Hur ska jag nånsin kunna lösa det här ?!

Det finns egentligen bara en utväg men den är så jobbig och hemsk att jag bara vill förtränga den .

Suck och åter suck ...


Kommentarer
Postat av: Jenna

Vi lånar han av pappas kompis :) För han ska iväg och jobba ett tag borta :)



Hur är allt med dig?

2009-01-11 @ 22:57:33
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

men stumpan! byt miljø hjælper garanterat. kom o jobba i Olso :)

2009-01-12 @ 02:42:59
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/
Postat av: Annica

Tycker det där låter himla jobbigt :/ vill ju att du ska må bra :(

2009-01-14 @ 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0