Till postlådan .

Ska strax traska iväg till Brynäs Centrum och posta min rapport om aktivitetsstöd . Hade kunnar lämna den på Försäkringskassan igår men eftersom jag fick köa så länge till Ams så ville jag inte ställa mig i ännu en kö .

Idag fyller Enne 34 år . Han börjar bli gammal han med, haha ! Stjärnan fyllde för tre dagar sen, 10:e . Han blev 36 ! Herregud va tiden går .
Och imorrn är det dags för syrrans man att fylla 34 . :) Han och Enne är ju lika gamla, dom gjorde lumpen tillsammans . :)
Mycket födelsedagar nu !

Har väldigt svårt att somna på kvällarna, men när jag väl somnat så drömmer jag en massa, ofta om Thomas . Kan ju ha nåt att göra med verkligheten .
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad drömmer du om då?



Har stoora problem att sova jag med. uch

2009-01-13 @ 12:17:55
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

ne tnkte bara att du skrev att du drömmer om karln. :P

2009-01-13 @ 12:28:46
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0