Blev hemma idag .

Vet inte vad det var för fel på min mage i natt, för vid halv tre var jag tvungen att gå på toa och spy . Det hände bara en gång tack och lov och jag har inte känt av nå mer idag . Men jag blev hemma från jobbet tyvärr . Jag trivs ju så bra så jag längtar efter att gå dit så det var trist att missa en dag .

Men imorgon är jag tillbaka ! Om det inte händer nåt i natt då, men det tror jag inte .

Vaknade av ett sms idag förresten, blev väldigt chockad ! Det var från en som ville bjuda mig på en bit mat, men jag är ju upptagen så jag tackade nej . Men det var ett trevligt sätt att vakna på, att veta att det är en person som vill träffa mig .

Bye bye .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid upptagen du :) Hörru, krya på dig kvinna !

2009-07-18 @ 12:34:47
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0