Din blick .

Träffade på dig på stan idag . Jag hejade bara och gick vidare . Du gav mig den där blicken som du alltid gör när vi ses . Jag blir galen på det, vet du det ?! Alla minnen och känslor kommer upp till ytan . Hur sjutton ska jag kunna glömma dig ?! Det jobbiga med det hela är ju att jag vet att det kunde ha blivit vi, i alla fall för en natt . Och det var mer än vad jag nånsin hade kunnat drömma om .
Men nu är det försent, fast jag inte riktigt vill tro det . Men jag vet att jag älskar min Thomas och att jag vill vara med honom och skaffa barn med honom så det är bara att trycka undan det förflutna, hur svårt det än är .

2002 - Sista sommaren som det var du & jag . När vi umgicks och hade kul utan problem som uppstod sen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0