Godisleverantör !

Snart ska jag ut till Limön över dan för att lämna godis till mamma, pappa och min faster . Handlade för sista gången på Leaf-shoppen i torsdags, nu är det stängt resten av min tid där . Hon vill väl också ha semester antar jag . :)

Det är fisketävling idag i båtviken så jag blir där i år fast jag inte tänkt det . Men jag ville ju lämna godiset medan det är färskt . Min faster ska ju få bilar i en brun papperspåse, lösvikt . Den börjar bli helt flottig nu så jag vill att hon ska ha den innan dom börjar stelna .

Ska åka med Limöbåten för första gången i år, åker ju aldrig med den eftersom pappa alltid hämtar mig . Men jag har ju så nära till den så jag kan lika gärna ta den .

 olagligt. Limöbåten har den här sommaren körts olagligt. En kapten på båten saknar behörighet för passagerarfartyg av den storleken.

Himlen ser dock bättre ut än på den här bilden från förra året .


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh mysigt med limön :)



Jajjemensan, brorsan och jag fick kortet igår hihi.

Ha en trevlig helg. Puss

2009-07-04 @ 13:30:53
URL: http://ericalinda.blogg.se/
Postat av: lindasmith.blogg.se

Kul igår kvinna ?=))

2009-07-05 @ 17:27:58
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0