Lördag känns som söndag, suck !

Jag går hela tiden runt och tänker att det är söndag idag, jobbigt ! Tack och lov är det bara lördag ! Det beror nog på att jag var ledig igår . Spenderade många timmar ute i Valbo med T, träffade Mari med halva familjen . Jack som blir 1 år imorrn, gud så söt han är ! Var så längesen jag såg honom .

Är så himla trött och seg idag, vill bara gå och dra nåt gammalt över mig .

Var ner på stan en väldigt kort stund, helt onödigt faktiskt . Såg Jenny för första gången på vääldigt länge . Hon såg pigg ut . Tänk vad jag har varit avundsjuk på den tjejen ! Nu tycker jag på nåt sätt nästan synd om henne . Jag tycker faktiskt att dom passade ihop, men den tiden är förbi . Men hon är nog inte ledsen över det längre så det är nog inte så synd om henne . Konstigt hur man kan ändra uppfattning om saker och ting !

Men det är väl en bra grej ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är när man ändrar uppfattning om folk som man har växt som människa :)



Allt bra med Thetezz då?=)

2009-07-12 @ 18:43:55
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0