Lusten är borta .

Känner inte för att göra nånting just nu . Vädret suger och saker och ting går inte så fort som jag vill . Fick ett samtal från Alex nyss och jag borde passa på att gå ut i kväll med dom för att släppa tankarna på annat . Men jag vet ju hur det slutar !

Ska tvätta håret nu och sen ska jag vandra till Ica och handla . Hade det varit trevligare väder hade jag nog åkt ut till Limön för Tindra och Noah ska ut till mamma och pappa och sova kvar till imorrn . Skulle varit mysigt att umgås med dom .

Kom precis på att det nog inte är nån bra idé att gå ut i kväll . Pallar inte att träffa på en viss person .




Ursäkta videon, men det var den bästa versionen av låten . :-)

Kommentarer
Postat av: Linda H som i herrgurka

Oj vad du verkar vara deppig pinglan. Hoppas allt löser sig, man blir ju knäpp av dåligt väder så nu måste vi lägga energi på att önska att det ska bli soool ;)

2009-07-26 @ 18:35:26
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0