Olycka på jobbet !

Idag hade jag mycket energi och kände mig positiv även fast vi packade sursockrade bilar . Jag körde på som bara den, men när jag hade min sista rast så kom Pelle och Laila in i fika rummet . Laila hade slagit i huvudet när hon jobbade vid burken och tuppat av, hon blödde tydligen lite också . Pelle hjälpte henne ut ur fabriken och dom fick skjuts till sjukhuset av Marika, jag hoppas allt gick bra ! Själv kände jag mig lite illa till mods när jag tänkte på henne och min energi lugnades ner .

Handlade en massa godis på shoppen igen, måste ju passa på eftersom dom har öppet sista gången imorrn innan semestern . Sen gick jag hem med alla grejer och duschade och fixade innan jag skulle träffa Alex för en fika på stan . Vi vandrade runt lite, på jakt efter priser på en mobil . Till slut började mina fötter strejka så jag var tvungen att gå hem . Så nu sitter jag här med mina ömma och svällda fötter, sånt är livet !

[T ♥ T]

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha! Idag har det krånglat Hela dagen för oss ! :P

2009-07-01 @ 22:49:07
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0