Sista sommarkvällen .

Jo så var det dags för den sista onsdags sommarkvällen . Kommer inte ihåg vilken artist det är som uppträder men jag kommer inte gå ner i alla fall . Kände för det lite tidigare men nu har jag gett upp dom planerna, har så grymt ont under fötterna .
Var ner på stan och träffade Carro och när jag kom hem igen så hade jag ont . Det blir ju lätt så när man står och går hela dagarna på jobbet .  Det blev lite kaos ett tag på morgonen när det började rasa Zoo-påsar från skyn, jäkla lim som aldrig limmar ! Men nu är det fixat .

Är väldigt trött just nu men jag får inte somna, man kanske ska spela lite Donkey Kong, mitt senaste Wii-spel . Jag kan lova dig att man inte somnar då, man viftar som en galning med kontrollerna .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0