Strax jobbdags !

Tråkigt väder idag . Jag åkte ner på stan i förmiddags och köpte stövlar, behövs verkligen . Så nu har jag ett par hemma och ett par i stugan, perfekt !

Känns lite tråkigt att gå till jobbet idag när alla man jobbade med första perioden har gått på semester . Men så är det ju varje år . Känns som att jag gillar första period-folket mest .

Ska bre på några mackor nu som jag ska ha med mig till jobbet, maten är fixad .

Min stackars älskling började jobba idag efter 2 veckors semester, han är grymt less och jag förstår honom verkligen . Men vi fick ju lite gjort i helgen i alla fall .

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja han är så sötiiiis ;-)

2009-07-21 @ 08:12:32
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0