Det blev middag idag, spännande !

Jag har ätit ganska nyttigt idag tror jag . Till lunch blev det Mexicanasoppa, jag erkänner att jag inte blir speciellt mätt på det fast jag äter upp 3 portioner . Jag höll mig mätt i ca 2 timmar . Sen fick jag en idé att jag skulle koka fullkornsbulgur, steka kycklinginnerfilé och blanda ihop allt med sallad . Så jag gav mig iväg till Ica för att först och främst handla deras färdiga "Skärgårdssallad" . Jag är hooked på den, tycker det är så himla bra att man kan köpa färdig skuren och sköljd sallad . Annars när jag får ett salladssug så har jag alltid köpt ett isbergssalladshuvud, paprika, gurka m.m. Men jag äter aldrig upp det så det ligger bara och blir förstört i kylen . Så himla onödigt ! Så jag är såld på Ica:s färdiga salladspåsar .
The best I can get .



Så nu är jag mätt ett tag igen . Sen ska jag nog poppa lite popcorn i kväll som jag ska försöka hålla mig till även om Thomas har köpt med sig en massa gott . Popcorn är bra att äta som snacks/godis, det berättade min syster förut när hon var med i Viktväktarna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0