Fotboll i kväll .

I kväll är det fotboll som gäller för min kära, vet inte om han ska iväg till sin kompis hus, men om dom sitter hemma hos honom så skulle jag kunna tänka mig att vara med en stund . Fast det beror ju på vilka som ska dit, är det bara Fredde och Dookii så blir det perfekt . Det är nog dom jag gillar mest av Thomas kompisar som man kan umgås med .

Har varit på stan med Alex där vi har shoppat och fikat . När vi kom ner på stan så ville hon gå in på Eurosko (gamla Crispin) så jag hängde ju med så klart . Till min förvåning så hittar jag ett par skor som jag tycker är så coola att jag blir sugen på att köpa dom . Det är ett par "jogging/tennisskor" med högre skaft som är grå, vit och lila . Inte nåt jag skulle ha köpt annars tror jag men jag blev kär i dom ! Dessutom så var det rea och dom kostade 350:- och det är ju skitbra pris . Hade dom kostat ordinarie pris vilket var 500:- så hade jag nog struntat i det . Men det slutade med att jag bara var tvungen att ha dom ! :-)

Idag känner jag mig glad och positiv, det är såå himla skönt ! Jag trivs med mig själv för tillfället så allt är toppen, vill att det ska fortsätta så för evigt . Det går åt rätt håll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0