Hemma och nyduschad .

Jag slutade för snart en timme sen och jag har duschat bort all svett och socker nu . Vilken strulig eftermiddag det har varit ! Vid 20-tiden pajade en av kedjorna i Thorstedt, vilket skit ! Men jag tänkte positivt och tänkte att då hann man ju städa upp lite och riva en massa påsar . Är så slut i mina fötter nu och det är helt underbart att vara hemma igen . Har handlat lite i Leaf-shoppen idag, visste inte att dom skulle ha öppet och jag hann inte kolla så noga innan jag började . Jag får gå dit lite tidigare imorrn så jag hinner kolla lite mer och shoppa loss .
Jag har ju fått några beställningar . :-)
Dessutom fick jag med mig 2 tråg med Läkerolaskar hem, lyxigt ! Mamma ska få hälften . Denna gång blev det Salvi och Blue Fruits .

Snart är det sängdags !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket lyx babe :D Hoppas allt är bra trots att du är tröttis hehe. Puss

2009-06-24 @ 23:16:31
URL: http://ericalinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0