Idag är det val .

Idag är det dags att rösta . Jag själv är inte speciellt insatt i allt och jag är inte så intresserad av politik men jag tänker rösta i alla fall . Jag ser det som en kul grej att gå till en vallokal och se alla som röstar, det är ju en social händelse . Min pappa sitter och tar emot röster och har gjort det i ett antal år . Han sitter i närheten av mitt hem men tyvärr så är det inte den vallokal jag tillhör, men min karl kan rösta där . Jag ska nog gå och hälsa på honom senare, måste ta reda på vilka tider han sitter där .

Jag ska hoppa in i duschen nu och göra mig klar för röstning och sen ska jag hem och äta .
Ska ni rösta ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå duktigt att du röstar !! jag röstar ej tyvärr. haha

2009-06-07 @ 17:31:15
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0