Jag vet jag vet .

Har inte bloggat på två dagar och nu börjar ångesten komma . I lördags var jag och Thomas på 80-talsfesten ju, vi satt hos mig innan, Ann-Sofi kom också hit . Sen tog vi taxi till Kungsbäcks MC, helt ut på vischan . Dom hade till och med lika toalett som vi har i stugan på dasset . Festen var väl lite halvseg för det hände liksom inget, men den hade sina ljusa stunder . Fick några myggbett när jag satt ute så jag höll mig mest inne vid bardisken med alla andra brudar . Äcklig grogg köpte jag också, det var bättre att hålla sig till Xider . MC-killarna/bartendrarna hade hellre velat vara ute och åka hoj, istället fick dom passa oss . Kul, not .

Jag, Annso och My började planera för att dra in till stan och Heartbreak så jag ringde taxi så den kom vid halv elva . Thomas följde också med så klart .
Annso var ganska wasted och jag kände mig ungefär lika . Thomas sprang runt i sin hemska peruk och pilotbrillor, haha ! Folk lär ju ha funderat !

Efter ett tag kom den ökända huvudvärken, så jag tog bussen hem . Thomas kom hem till mig senare, blev lite chockad när jag hörde ljud i lägenheten och kollade upp: Där står en Magnus Uggla look-alike . Till slut åkte brillorna och peruken av .

Bilder kommer snart hoppas jag, ska säga åt Thomas att ladda upp dom på datorn, det var nämligen han som hade kamera med .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0