Onsdag hela dagen .

Jag har två dagar kvar att jobba den här veckan, är ju ledig på fredag . Ska bli skönt att slippa sursockrade bilar ett tag, vilken dum uppfinning alltså ! Dom ställer bara till med problem, maskinerna pajar hela tiden . På planeringen står det att vi ska köra en gång till med sursockrade men jag hoppas det blir ändring på det .
Undra vilka som jobbar idag då ? Hoppas det finns nån att prata med nu när Jennas skift jobbar natt . :-)

Jag vet inte vad det är med mig ? Jag är så himla trött hela tiden . Jag kliver upp halv nio som jag annars brukar göra när jag är arbetslös, men jag sitter nästan och somnar i soffan . Fattar inte vad det är frågan om ?! Jag får försöka sova mycket i helgen, om det går .

Nu ska jag snart fixa matlåda och sen äta lite innan jag går till jobbet .
Have a nice day och tänk på mig bland sursockrade bilar ! ;-)

sura_bilar_p__se_blogg.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0