Skolavslutning .

Är nyligen hemkommen från min äldsta systerson Alexanders skolavslutning i Valbo . Så himla tråkigt med regn i år igen, fast förra året var det inte lika illa . Tack och lov fick vi höra av en annan förälder att det var flyttat till gympasalen, snacka om underbart ! Tycker så synd om att barnen ska gå ute i regnet med sina fina kläder, det är så tråkigt .

Så vi gick till gympasalen och där var det redan många som tagit sig in men vi hittade till slut Tindra så hon visade var syrran, Tord och Noah satt . På golvet blev vi sittandes och det var inte bekvämt kan jag ju säga, speciellt inte för pappa, Tord och Håkan . Jag satt skapligt bra ändå . Hade både Tindra och Noah i knä lite då och då, pappa också . Men det var nog jobbigare för han för han satt inge bra med dom i knä eftersom han inte hade ryggstöd, och dessutom sitter ju inte ungar still för fem öre . :-)

Efter avslutningen gick jag och pappa till Alexanders klassrum, vi hittade honom precis innanför dörren i kapprummet, vi sa hej och sen åkte vi . Dom skulle fika men pappa skulle ju till jobbet så vi var tvungen att åka, vi kommer ju ändå ses i eftermiddag eftersom syrran fyller år . Så då blir det fika igen .

Grattis storasyster ! :-)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jaha! Ja men där var ju jag förra sommaren. Men den maskinen krånglade så himla mycket då. Men den maskin var superlätt :-)

2009-06-10 @ 11:13:26
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja då kommer du nog få vara mycket på flippen eller så om den krånglar, segt. Jag ska jobba tre-skift. Och du tvåskift va? =)

2009-06-10 @ 11:17:40
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0