Sköna söndag .

Vaknade ganska sent på söndagen, jag och Thomas var ju lite väck kvällen innan . Men vi var skapligt pigga ändå ! När jag väl fått upp honom ur sängen så bestämde vi oss för att gå till Brynäs Grillen och äta på deras uteservering . En varsin pizza blev det men det gick ganska segt, och det var ju extremt hett ute . Jag lyckades nästan få i mig hela pizzan men Thomas åt inte ens halva . Men han fick ju hjälp med resten när Mats tittade förbi en stund . Sen gick jag och Thomas tillbaka hem till mig en stund för att slappna av efter maten .

Sen gick vi ut igen och vandrade ner till Boulognern för att hälsa på Camilla och hennes dotter och några till . Dom hade placerat sig på ett totalt vindstilla ställe så vi blev inte kvar länge där, vi satt oss inte ens ner . Så vi vandrade sakta hemåt till mig igen .

På kvällen skulle vi grilla så vi var och handlade lite gott . Men det var lättare sagt än gjort att grilla för dom där jävla grillbriketterna ville absolut inte ta eld så vi gav upp och gick in i lägenheten och stekte våra burgare och kebabspett istället . Vi njöt av maten på balkongen, så härligt !

Puuh, nu har jag äntligen återberättat allt som har hänt sen sist . Håll ut, bilder kommer snart som sagt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart jag gör det ;D ne men spenderar en massa tid där när man är hemma . Snuskigt härligt! :)) Krääm // Linda

2009-06-01 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0