Trött .

Så har man jobbat i två dagar och idag var jag grymt trött när jag kom hem . Somnade sittandes i soffan och sov till och från i några timmar . När klockan var 17.45 var jag tvungen att göra nåt så jag hoppade in i duschen och sen började jag med mat . Så nu har jag piggat på mig lite . Idag packade vi Kick, det blev sortbyte precis när vi gick på vårat skift . Vi städade och fixade i ca 2 ½ timme . Sen strulade det en massa med Thorstedt så idag har det inte blivit mycket gjort, vi har legat under målet hela dagen . Vi körde online den mesta tiden och det var ganska skönt för då slapp man fylla på Kick i bufferten .
Kick (Käck) är absolut godast när den är riktigt färsk, den har en liten smak av bränt och det är så himla gott ! Det är sån skillnad med färsk jämfört med när man köper i affären . Konsisten är helt annorlunda också .

Imorgon blir jag nog ensam halva skiftet för Johan börjar 10 . Men det är bara bra så att jag får vänja mig vid att vara ensam .

Midsommar närmar sig, imorrn ska vi bestämma oss för var vi ska vara . Jag tror det blir bra hur vi än gör .

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hihi kul, då kan vi skåp-prata när vi jobbar samma skift ;-) Ses imorn då! :-)

2009-06-16 @ 20:36:49
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallåj : )



Hur känns det att vara tilbaks i arbetslivet nu då? Här har man fått vanan inne men den Lär ju försvinna när jag blir ledig i 11 dagar . hihi !



Åh vad mysigt md kryssning . Åh ska nog fnimej dra på en myskryssning jag med, finns ju en jag vill åka med så hehe.



Puss

2009-06-17 @ 11:02:22
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0