Another night another dream

Igår började snön falla igen, suck vad less jag blir . Det var lite vitare ute idag när jag vaknade men det mesta har hunnit smälta bort nu . Men egentligen blir jag ju inte förvånad över vädret, det är ju samma sak varje år . Solen tittar fram och man tänker att nu blir det vår, men nästa dag så snöar det igen . Så jag hoppas inte så mycket längre men blir glad för varje dag som det är sol .

Min helg har varit väldigt mysig, jag har ju haft min karl här hela tiden . Men vi skildes åt en stund på natten mot söndag . Han tog sitt täcke och kudde och gick och la sig nedanför toaletten, haha, han har lite tokiga grejer för sig ibland . Han mådde nämligen lite illa och ville ha nära till toaletten och det är inte första gången som han gör så . Han brukar göra så hemma hos sig också .

Min garderob blev färdig igår, så skönt !

      Lite smutsig spegel här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0