Han är tillbaka imorrn igen !

Blir barnvakt imorgon med, syrran ska vara på ams 10.30 så då kommer Noah vara här igen . Min söta gobit ! Idag när han var här så kollade vi på Ice Age, har nog sett den 500 gånger nu . Måste skaffa nya dvd:er för barn, har bara två . Har en massa videofilmer för barn men min video är lite knasig tyvärr .

Hade uppfattat tiden lite fel idag, trodde han skulle komma hit strax före 15 men dom kom hit strax före 14 för syrran skulle vara borta 14.10 . När hon skrev att dom var på väg så lagade jag mat så jag skrev tillbaka att jag hoppades att han inte var hungrig, haha ! Gjorde bara mat till mig, trodde ju dom skulle komma senare . Som tur var hade han ju ätit redan men man vet aldrig med honom, helt plötsligt vill han ha .
Men jag fick ha min mat i fred ändå, han var helt inne i filmen .

Nu ska jag surfa vidare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0