Härlig dag ! (förutom allergin)

Idag hade jag bestämt med Annica att vi skulle ses och promenera i det sköna vädret, fast det blåste ju ganska rejält idag också men det var sköna vindar, inte kalla . Jag kom hem till henne strax efter 14 och sen vandrade vi iväg . Pratade en massa hela tiden, dessutom började mina ögon klia ännu mer och jag blev lite snuvig i näsan . :P
Har dom senaste dagarna känt att ögonen har börjat klia och har förstått att pollenallergin är på G . Men idag bröt den ut rejält ! Fy fasiken !
Men jag hade tyvärr inga pengar på mig eftersom vi skulle promenera så jag kunde inte gå på apoteket för att köpa allergitabletter så det får jag göra imorrn . Har även ett recept som väntar som ska lösas ut plus att jag ska hämta ut astmamedicin också, mycket nu !!

Men trots mina symptom idag så var det en härlig och trevlig promenad på ca 1 timme . Kul att träffa Anyo ! Så det här ska vi göra lite oftare .

Jag kom hem för en timme sen och har ätit upp min sista apelsin och snart ska jag ta några mackor och oboy . Känner mig skönt trött i kroppen, jag och Annica satt och gäspade i kapp hemma hos henne efter promenaden . Man blir trött av frisk luft, och som det friskade på !! :)


Me & my honey .

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha just ja.. det där va ju på den gamla goda , men vi är lika goa för det ;) tack för en jätte trevlig promenad! Den satt riktigt fint, fast jag hade sprattelben så jag lära va ute 1 h extra! :) men såå härligt väder så då måste man ju röra på sig :D Vi får göra om det snart igen! Puss på finaste

2009-03-31 @ 22:07:22
Postat av: Annica

.. tiden, ville bara fylla i det ;)

2009-03-31 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0