Hur fan ska det gå ?!

Är verkligen livrädd för att gå och lägga mig, varför ska det finnas nätter för ?! Jag tror nog att det hade varit bättre för mig att ta tabletter på morgonen istället för på kvällen, jag som är så orolig på nätterna . Vaknar jag så stressar jag upp mig och då går allt fel .

Ska prata med läkaren när han ringer om två veckor, om jag har överlevt alltså . :P Usch och fy för allt kaos !

Vill inte sova ensam .. fortsätter det så här så får jag väl bosätta mig hos mamma och pappa ett tag . I hate to be alone right now ...

Ska försöka tänka positivt och lugna ner mig men det är inte lätt att kontrollera mina nerver, trust me ! Men snart ska jag sätta mig i soffan och koncentrera mig på tv:n, Unga mödrar . :)

Månadens bild ur min kalender:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gåre babe ?=) hoppas det går bra å att du slipper vakna mitt i nätterna.



söt bild =)

2009-03-05 @ 10:54:33
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

haah jag ælskar din kalender :) wieeee. haha sitter o skrattar før mig sjælv. hoppas jag kommer bli en lika bra moster som du ær :)

2009-03-08 @ 23:02:46
URL: http://theresiapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0