Jobbig första natt

Jag vaknade 3.10 och började må illa, blev tvungen att gå in på toa, där blev jag sittandes ett tag och hulkade . :( Får se hur det går i natt, jag hoppas jag slipper en repris .

Hade tänkt att jag skulle åka och sola hos mamma idag men huvudvärken jag fick i natt gjorde att jag inte kände för det . Men jag åkte hem till mamma ändå bara för att umgås . Har hjälpt henne i tvättstugan och nu har vi nyss ätit, ska ta en promenad sen .

När jag kommer hem ska jag knäppa kort på månadens bild i min kalender och lägga ut den så ni får se . Kom på det nyss att jag glömt att ändra till mars hemma, såg att mamma hade ändrat på deras kalender så då blev jag påmind .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0