Kurragömma

Tindra och Noah kom hit idag ca 10.25, syrran kastade typ in dom och drog fort som f*n för hon skulle ju vara på ams 10.30 . Vi lekte kurragömma en stund . (Jättelätt i en etta) haha ! Vi lyssnade på "gummibjörn" på Youtube och en massa fler barnlåtar . Jag och Noah dansade och gnuggade stjärten mot varann, hehe, roligt var det ! Jag knuffade nästan bort honom med min stora röv (jämfört med hans) . Men han tyckte det var kul, jag också måste jag ju erkänna .

Målade rött nagellack på Tindra och Noah kollade på . Sen ville han också ha rött nagellack så då fick han det . Tindra sa: "Nu kommer mamma bli tokig när hon ser att Noah har röda naglar" . Klart att grabben ska ha nagellack om han vill det ! :D Han blev ju så fin, hon också .

Vi satt i gång Full Frys på dvd:n som Tindra ville se men hon gick nästan direkt tillbaka till datorn . Fick leta på Bratz på nätet och vi hittade ett kul spel . Då hade syrran redan kommit hit och vi spelade en stund medan hon busade med Noah i soffan .

Här är några bilder från min förmiddag













 Kolla naglarna på dom !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååhh söta barn ju! ;) vackra naglar :D tihiihhh

2009-03-27 @ 21:32:41
URL: http://theresipersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0