Lycklig och glad !

På senaste tiden, ca en vecka tillbaka, så har jag känt mig så glad och allt är så underbart mellan mig och Thomas . Det är knappt så man vågar skriva om det för då kanske det vänder . Jag har ingen aning om det är tabletterna eller nåt annat som gör att jag är glad . Det kan ju även bero på att kärleken är på topp för då brukar jag må bra så klart .
Thomas tycker själv att jag är mer positiv och glad, så kanske är detta en vändning för mig . Då skulle jag bli överlycklig .

Läkaren ringde mig igår morse för att höra hur det var med mig och tack och lov så känner jag inte av nå biverkningar förutom att jag halvt spydde första natten . Då började han prata om att man skulle kunna höja dosen eftersom jag är så pass ung så min kropp snabbt bryter ner medicinen . Usch, då blev jag nervös ! Vill han att jag ska få biverkningar ?!

Hur som helst så har jag en bra period nu och det känns skönt, jag hoppas det fortsätter ett bra tag till !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gad jag blir för din skull bruden !!

Pratade iaf med Fia om det där som hon tydligen hade sagt på annicas middag och det var ett missförstånd för hon hade inte sagt det så, mer att hon tyckte lite så förut och att jag hade instämt.



Jaru, nu ska vi tagga inför lördagen, du kommer väll? :) hihi

2009-03-19 @ 19:32:20
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Becka

Härligt att höra att du har en bra period. Låt oss hoppas att det inte bara är en period utan att det håller i sej!!



Fy, va trist med jobbet. Hoppas du hittar något annat snart.

Ha en skön kväll!

2009-03-19 @ 20:10:00
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

så härligt att du är i en bra period:D

2009-03-20 @ 14:02:05
URL: http://halshammar.se
Postat av: Anonym

jag tycker inte att det är något att glömma om det var ett missförstånd. Jaja jag orkar inte bry mig mer iaf. hehe.



Japp ses imorgog, skickade nyss sms till dig om att vi ska vara hos Jenna istället. Kram

2009-03-20 @ 20:01:07
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0