Saturday night .

Igår kväll åt vi tacos och hade det mysigt framför tv:n, hade köpt 3 cider till mig men blev så äckligt mätt så jag drack bara en, Cassis/Lime . Den var väl helt okej men passade inte till maten .

Dagen spenderade vi på stan för att leta kläder till Thomas, han ska ju på klassåterträff i kväll . Själv spenderar jag kvällen med mina föräldrar, ska kolla på Andra chansen och äta god mat, mamma ska laga i ordning nån thairätt .

Igår fyllde Alex år och vi skulle egentligen ha gått ut i kväll men jag är inte särskilt pigg . Har ont i halsen och känner mig seg . Föredrar en lugn kväll, har ju skapligt ont i magen också, "that time of the month" .


Kommentarer
Postat av: Annica

va fint att du fick med panten där i hörnet ;) vi kanskeska ta och dela med oss våra drömmar.. får skriva en drömbok var och byta sen så vi kan läsa av varandras drömmar ;) jag ska hälsa så mkt! Puss

2009-03-09 @ 16:16:46
URL: http://annicajerabek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0