Snart är helgen slut .

Vi var ute och vandrade runt lite igår, jag och Thomas . Var in på Möbelhuset och Tessi jobbade, kul ! Det roliga var ju att hon stod och pratade med två personer och det var ju Tessan och Tomas så jag gick dit och hejade på allihopa . Sen gick vi ner på stan och jag blev mer och mer fryssen . Åt mat på Lams Terass, och solen lyste genom fönstret och värmde i mitt ansikte .

Men på vägen hem blåste det så kallt att jag bara ville hem fort och krypa ner under täcket . Blev dock inte så . Skulle ha varit på fest igår men fick en chock när jag skulle ta ut pengar, herregud vad det hade minskat på kontot ! Så jag kände att jag var tvungen att skippa det, måste ta det lugnt med vissa utgifter nu ett tag . Hade dessutom tappat suget på att gå ut eftersom jag var så fryssen och seg .

Så det blev en hemmakväll med Thomas, två av hans kompisar Fredde och Dookii kom hit ett tag . Dom skulle vidare på fest sen så dom drack lite öl och jag och Thomas drack lite också .

Nu sitter jag och fryser igen, har nyss varit ute en sväng . Ska fixa mat om en stund .

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja jag vet.. men har inte haft nån ork till det :)

jag kommer formodligen inte blogga lika mkt som förr men nåt inlägg blir de ju. Puss

2009-03-22 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0