Tomt hela dagen

Ja det har inte hunnit blivit nåt inlägg än idag men nu kommer ett . Jag har nämligen varit hos mamma idag och solat och ätit pannkakor . Lite tradition med pannkaka i slutet av veckan . Förut när jag bodde hemma hade vi en period då vi åt pannkaka varje torsdag, sen ändrade vi till fredag . Så om jag åker hem dit på en torsdag eller fredag för att sola så brukar det bli pannkaka . :)

Har nyligen duschat och ska fixa till mig, sitter med en turban på huvudet . Halv sju ska vi vara hos Thomas familj för att fira hans syrra . Har tagit reda på hur mycket hon fyller nu i alla fall, 28 år . Har köpt present till henne idag när jag var på stan en sväng med mamma .

Så i kväll blir det tacos och kalas, ser fram emot en trevlig kväll !

Vad ska ni hitta på i kväll då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0