Valbo och Bomhus

På förmiddagen tog jag bussen ut till Valbo för att kolla efter skor, men hittade inga alls så det blev en väldigt kort tur dit . Åkte hemåt igen för att hämta mobilladdaren och köpa mjölk till mamma och sen åkte jag hem till henne och Tindra .

När jag kom dit så skulle dom precis ut på en liten promenad så jag väntade inne . Sen åt vi pannkaka och Tindra tog en glass efter det och kollade lite på Casper . Hon byggde sen ihop "hoppa-hage-banan" så hoppade vi en stund hon och jag . Vi la även lite pussel och sen när det var dags för mig att åka hem så skulle mamma och Tindra gå till kiosken för att handla lite godis, hon ville ha "pizzagodis" .

Så dom följde med mig till bussen och sen gick dom till kiosken .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0