Var ett tag sen nu ..

Har inte skrivit nåt sen i lördags, förskräckligt ! ;) Nä men jag har faktiskt inte haft tid . I söndags vaknade jag upp hos mina föräldrar efter en trevlig kväll . Tyvärr var den thailändska maten dom gjorde VÄLDIGT stark och jag klarade inte av att äta den, tog några tuggor men sen sa det stopp . Så det blev julknäcke med ost och ett glas med vaniljyoghurt och flingor . Gott det med, haha !

Har haft grym mensvärk hela helgen och huvudvärk på det . Inte nå roligt alls, men nu börjar det lugna ner sig . Söndag kväll kollade jag och Thomas på Beck, jag som inte brukar kolla på såna filmer, är så jäkla skraj ! :P Men när Thomas är med så går det bra .

Igår var det en väldigt seg dag, jobbigt att ta sig in i duschen . Annica ringde mig och vi hade samma problem, att det ska vara så jobbigt att duscha . :P Stackars oss ! Så jag kom inte utanför dörren förrän 17-tiden .

Har varit på Ams idag på infomöte och lämnat närvarorapport, segt ! Tog en sväng på stan sen och hittade ett linne som jag köpte såklart . Letade vinterstövlar också men hittade tyvärr inga, så jag får leta vidare nån annan dag .

Kommentarer
Postat av: Linda H som i herrgurka

mm nuu måste du köra updates oftare ;)

2009-03-10 @ 23:50:26
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0