Dags att betala !

Då var det dags igen . Ska gå till Södertull och prata med Sigrid, gillar verkligen det . Var där förra tisdagen och nu är det redan dags igen . Tyvärr glömde jag att betala sist jag var där för man måste gå upp till Carema Gävleborg, Sigrid visade mig första gången . Så idag får jag betala 200 kr .
Idag MÅSTE jag komma ihåg att betala, får be henne påminna mig .
Efter besöket hos Sigrid ska jag ner på apoteket och hämta ut nya piller, dom tog slut igår kväll . Sen ska jag köpa batterier på Clas Ohlson så jag kan knäppa kort på min kalender, äntligen !

Btw .. på sista tiden har det känts som att jag är på väg att få tillbaka mitt dåliga beteende . Varför ?! Det har ju gått så bra hittills och jag har varit jätteglad över det . Nä, nu ska jag kämpa emot mig själv och sluta upp med dumheterna ! Jag vill bli bättre !


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jo det är exakt så jag gör jämt, vilar tills jag blir friskt ! oCH ÄNDÅ BLIR JAG INTE FRISK :p därför jag blir rastlös :P

2009-05-12 @ 16:55:07
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0