Det går upp och ner som en jojo .

Jag mår faktiskt lite bättre nu, snorade inte lika mycket igår och idag är det ungefär lika . Jag nyser till ibland och blir täppt i näsan men annars känns det som att det går åt rätt håll .

Kl. 10 idag var jag hos Sigrid, jag gillar henne . Och det funkar så bra att prata med henne, jag känner verkligen att hon förstår vad jag säger . Ska dit nästa vecka också, då ska vi gör ett program åt mig, läskigt ! Hon nämde även några övningar jag ska få prova på och det låter lite scary . Det värsta är nog att jag ska fika själv en gång . Hur utanför kommer jag inte känna mig då ? Jag har aldrig fikat själv, men jag har ju sett andra göra det . Så vi får se hur detta ska bli .
Men jag känner mig positiv och förväntansfull, jag tycker det är kul att gå till Sigrid . Kände direkt när jag såg henne att hon var en person som verkade bra att prata med .

Min älskling har varit här på lunch idag igen och jag har klängt på honom som en apa . Han är ju så go', I can't help it ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0