En ny vecka .

Idag verkar det bli skapligt varmt och lite sol . Lite molnigt är det men det kanske spricker upp senare, vi hoppas på det . Jag ska träffa Annica idag, vi ska fika eller ta en picknick nånstans i det fria, ska bli mysigt . Hon brukar ju kliva upp senare än mig så jag hoppas jag hinner iväg till affären innan hon hör av sig, men det löser sig nog . Jag öppnade en tonfiskburk igår och kokade ris + att jag hade lite Kina-mix kvar, så det vore ju perfekt att ha med sig lite sånt idag om vi ska ha picknick . Så jag måste isåfall köpa Kina-mix eftersom det tog slut .

Sen har jag vissa planer på att fly staden senare i veckan, det skulle vara skönt . Vi får se vart jag hamnar . Jag måste passa på nu innan jag börjar jobba, för jag vet ju inte alls vad jag får för schema och skift . Men jag längtar och jag kommer bli glad för vad som helst, är tacksam för jobb på mitt favoritställe .

Dags att göra sig klar för att gå utanför dörren .


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, eller hur ;)

2009-05-18 @ 13:37:57
URL: http://sthlmskyss.blogg.se/
Postat av: isabelle

rolig blogg att läsa !

har din dag varit bra ?:)

2009-05-18 @ 14:59:24
URL: http://ourlastsummer.blogg.se/
Postat av: Lady Gagas fanblogg

åh den låten gillar jag:)hon påminner faktiskt lite om gwen stefani...älskar gwen med så hehe:)lovegame är en himla bra låt,hoppas den når toppen den med hehe.

2009-05-19 @ 15:11:47
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/
Postat av: Annica

Läste precis ett inlägg om att du ska för börja jobba ;) va roligt för dig att du får sommarjobbet! Glad för din skull! Kramis

2009-05-23 @ 12:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0