Helgen är här med alla besvär .

Nja, riktigt så är det inte, ska ju på en härlig fest imorgon och det ser jag fram emot . Har inte festat på evigheter, mer en månad i alla fall . Men ett besvär får jag stå ut med i helgen och det är ju så klart att det är "that time of the month" . Kommer väl lagom till imorrn, flödande .

Idag har jag hämtat dricka i mitt "spritträd", inte sockerdricksträd som Pippi har . Sen handlade jag San Fransisco-mix på stan, glömde köpa juice så det fixar jag senare . Jag och Thomas ska ner på stan efter att han har kommit hem från jobbet, så då får jag försöka komma ihåg juicen . Han ska handla dom sista grejerna till sin klädsel som han ska ha på lördag, min 80-tals rockare . Fy fasiken vilken ful peruk han kommer ha, haha ! Värsta hockeyfrillan .

Jag vill klä på mig allt nu ! Vill se hur det blir, men jag ska hålla mig till imorrn . Den som väntar på nåt gott ....

Valge Viin 40% 10x50cl PET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0