Hungrig .

Han åkte nyss, mätt efter att ha ätit en kycklingrulle . Det luktar curry i hela lägenheten nu . Själv ska jag snart koka ris och köra in det i ugnen med köttfärs och creme fraiche, så jag kan mätta min mage .

Det känns som att jag inte kommer orka tvätta idag heller, typiskt mig . "Men imorgon", som jag jämt säger .

Lång paus i mitt inlägg

Forts.
Riset kokar för fullt och jag har diskat det sista . Vill ha mat nu !
Fick ett sms av honom alldeles nyss, han har 35 grader varmt på taket på Polhem, stackaren ! Han är klädd i PCB-dräkt och mask, inte roligt alls . Helt själv är han också så jag hoppas han tar det lugnt så han inte svettas ihjäl .

Magen kurrar .


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jaaa =)



Vad gör du nuförtin då?

2009-05-06 @ 20:53:21
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0