JAAAA!!!!

Fick brev från Leaf idag, schema och sånt . Men snacka om att dom hade klantat till det, jag fattade inget av det ! För det första så var det ju adresserat till mig men brevet börjar med "Hej Emil!" . Och det var bara början . Det står att jag kommer att arbeta på avd 72 Pås-pack skift 2 2-skift . Så då undrade jag .. är det mig eller Emil hon menar ?
När hon sedan skrev vilken min första arbetsdag är så är tiden överstruken med tippex och ny tid är 21.48 . Det är ju nattskift ! Jag ska ju inte jobba natt . Eller är det Emil som inte ska jobba natt och jag ska ? Blev mer och mer förvirrad .

Så jag ringde upp Eva, hon hade lunch till 12.50 så jag ringde igen då . När jag pratade med henne letade hon upp papper m.m. för att gå till botten med det hela . Allt slutade med att det ÄR jag som ska jobba 2-skift på pås-packen, men att jag börjar min första arbetsdag kl. 6.00 . Thank God att jag slapp 3-skift i år, men det tråkiga är ju att man tjänar mindre på 2-skift . Men tillräckligt mycket ändå tycker jag .

JAG ÄR SÅÅ GLAD NU !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0