Norge firar dubbelt .

Storvinnare i ESC och nationaldag idag, idag har dom två stora anledningar att fira . Undrar hur det ser ut där idag, hade varit kul att vara i Oslo .
Tycker ni att rätt låt vann ? Om inte, vilken låt skulle ha vunnit ?

Vaknade 9.05 idag och gick på toa, sen somnade jag om igen och vaknade när Thomas klev upp, 11.30 !! Jag får nästan panik när jag sover så länge, hela dagen försvinner så snabbt om man sover så länge . Jag skulle ha hållit mig uppe efter toabesöket, då hade jag hunnit duscha och gjort mig klar så jag hade kunnat följa med Thomas till gamla stan och hälsat på hans mamma som säljer saker där idag på Söder-söndag .
Men men, jag blev kvar här och han drog som en stucken gris, kanske bra det . Ingen bra kväll för honom igår, och han drog ned mig i träsket också . ESC-hataren är hans nya smeknamn, det låter perfekt !

Nä, nu orkar jag inte engagera mig mer för tillfället, det rinner av mig som vatten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0