Sovsöndag !

Ja, igår blev det inte som man hade tänkt sig . Vaknade och var väldigt stel i nacken och hade ont i huvudet, så jag tänkte att det var lika bra att kliva upp för annars skulle det inte bli nå bättre . Efter några timmar kände jag att värken i nacken började släppa, underbart tänkte jag ! Men nädå, då började jag se en massa skumma figurer med högerögat så då förstod jag att ett migränanfall var på väg .
Så jag skyndade mig ut i köket för att ta 2 Alvedon och sen snabbt tillbaka till soffan för att blunda . Låg där ett tag och till slut somnade jag, hon måste ha varit vid 12-12.30 när jag la mig . Plötsligt vaknar jag av att mobilen vibrerar (hade den på ljudlös) av att nån ringer . Hittade inte mobilen och vågade inte öppna ögonen, hade dessutom en kudde för ansiktet .
Jag kände mig bättre och satt mig upp för att kolla vem som ringt, det var mamma . Blev lite chockad när jag såg vad klockan var, ca 15.40 !! Det var skönt att få vila bort migränen men hela dagen hade ju gått . Det gjorde ju iofs inget eftersom det hade börjat regna ute medan jag sov . Jag hade inte ätit heller så jag gjorde i ordning pommes frites och korv .
Sen blev det tv för resten av kvällen, seg dag .


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja då blev det extra lotter=)

2009-05-11 @ 15:25:58
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0