JAG har kollat på skräckfilm !

Idag hyrde vi 3 filmer på stan efter att vi hade ätit på Java . Jag älskar deras grillade foccachia med kyckling och fetaoströra !
Men tillbaka till det jag skulle berätta . Vi hyrde Män som hatar kvinnor, The Proposal och Drag me to hell . Den sistnämnda är ju en skräckfilm . Thomas var sugen på att hyra den och först tänkte jag absolut nej ! Men sen så började jag tänka om . Okej, vi kan väl hyra den då, jag har ju Thomas bredvid mig i soffan så det går nog bra . Jag hatar skräckfilm btw !
Och det gick faktiskt hur bra som helst, jag höll inte för ögonen en enda gång ! Tyckte faktiskt inte att den var så skrämmande heller, lite äcklig med en massa klet då och då, men det var äckligt av hygieniska skäl . ;-)
Sen kollade vi på Män som hatar kvinnor som jag hade hört var läskig/hemsk, så jag var lite orolig för den med . Men den var jättebra !

Tredje filmen har vi inte kollat på, kände att jag inte ville förstöra känslan av föregående film . The Proposal var faktiskt mitt val så jag tror inte karln är så sugen på att se den .

Vi började kolla på film efter 16, så det blev ganska perfekt eftersom jag lyckades hålla mig vaken .

Riktigt trevlig filmkväll ! My man and I . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0