Heldag med mamma .

Jag har som sagt spenderat dagen med mamma . Åkte dit redan 10.20 och kom inte hem förrän ca 18.10 . Vi spenderade 2 timmar hemma hos Chivas där mamma tvättade fönstren . Världens gosigaste katt som spinner som en traktor . :-)

Har haft en toppendag, skönt att komma iväg och byta miljö . Imorgon ska jag träffa min jobbcoach på Arbetsförmedlingen så då har jag nåt att göra en stund . Sen ska jag försöka promenera lite också, så skönt att bara gå och lyssna på musik .

Snart dyker nog karln upp här hemma också . Han har varit på hockey, Brynäs-Djurgården . Men han är inte brynäsare om jag säger så . Tokiga människa ! ;-) Hahaha !
Sen är det sängen som gäller, känner mig lite trött .

Btw, på kalaset igår blev jag lite smått kär i Wilmer, min kusins yngsta son . Han är ju så go' och lugn, har dock börjat prata mycket mer, vilket är jättekul . Han var så söt när han sprang runt och plocka upp alla ballonger, eller "blonger" som han sa .

Nu ska jag passa på att kolla lite på tv i lugn och ro innan HAN dyker upp .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0