Idag känns det bra !

Har varit hos Sigrid idag och efter det besöket kände jag mig piggare och gladare . Vet inte vad det var som gjorde att mitt humör ändrades men huvudsaken att jag blev gladare angående livet .

Blev grymt fryssen efter att jag varit hos Sigrid, tog en sväng på stan innan jag gick hem också, så när jag kom hem så fixade jag lite kaffe som jag drack framför tv:n .

Nu har jag kollat upp lite priser m.m. på en aktivitet jag har funderat på . Måste träna på nåt sätt för mina lungor måste bli starkare, blir väldigt lätt andfådd . Pappa har tränat bort sin astma och det vill jag också, så jag måste bygga upp mina lungor . Och denna aktivitet är jättebra för det .

Idag ska jag äta pizzarester till lunch, blev kvar sen igår . Älskar pizza med banan och curry på ! Min favorit för tillfället . Ska även dammsuga här hemma, behövs verkligen ! Perfekt aktivitet för att få upp värmen .

Ny vecka som börjar bra, skönt ! Hoppas det fortsätter så .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo sweetheart! Allt bra med dig idag? :)



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :D



Kramar

2009-10-12 @ 14:57:50
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Jenna

Hihi ja jag ångrar mig lite titt som tätt ;)



Vad gör du numera då? KRAMIS

2009-10-12 @ 19:22:15
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0