Vaccinerad !

Så blev man äntligen vaccinerad i morse ! Förra lördagen när jag kom till hälsocentralen så var vaccinet slut så det var bara att vända hem . Gick dit lite väl sent den gången så nu var jag där vid öppningstid .

Det gick fort och kändes knappt . Efteråt fick man sitta ner i väntrummet i 10-15 minuter innan man kunde gå hem . Det var en säkerhetsgrej utifall man skulle få nån biverkning direkt . Men så blev inte fallet för mig så det var bara att vandra hemåt kl. 9 .

Har börjat bli lite öm på stället nu men det var väntat, har ju hört det från andra . Råkade ta på min kusins arm i onsdags på Tindras kalas, hon fick ont och sa: "Jag har tagit spruta idag!" Hihi, visste ju inte det och självklart tog jag ju på rätt arm och rätt ställe, typiskt ! Det var ju inte meningen .

I kväll kanske jag åker hem till mina föräldrar och umgås, Alexander är också där . Får se hur jag gör .
Känner mig lite slö och trött så det kan ju sluta med att jag blir hemma hela dagen och kvällen .

Tack och hej - leverpastej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0