Helg igen !

Skrev ingenting igår, hann inte fast jag ville .

Jag spenderade dagen hemma i Bomhus igår med mamma, var skyldig henne pengar sen kryssningen så jag passade på att åka hem dit . Fick mat också, trevligt med sällskap till lunchen . :)

Blev kvar tills pappa kom hem, då blev det fika . Kaffe och nybakta bullar, mums ! Sen åkte vi ut till IKEA och Coop . Var in på Coop för att kolla efter en ny toalettstol till mig . Är så less på den jag har ! Men jag köpte ingen, ska kolla på lite fler ställen också . Sen var vi in på IKEA, var ute efter en skena som jag ska sätta fast i taket vid sovalkoven, ska skaffa ett skynke där . Köpte även lite annat, ljus, ljusfat, brödkavel, vinöppnare . :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0