Nu är jag här !

Ja, då har man skaffat sig en blogg till slut . Du fick som du ville Ante up !

Idag har jag jobbat, är i Hofors och sanerar hos ett äldre par . Deras altan började brinna men ingen vet varför. Men det ligger inget brott bakom för polisen har lagt ner undersökningen . Vi blir kanske klar där imorgon. Sen får vi se om det blir nåt nytt ställe eller hur det blir .

Det har ju brunnit på Maggans salonger också, där är några tjejer från jobbet och sanerar . Dom är inne och sanerar på min gamla APU-plats också, Söders Zoo . Där hade jag velat vara också, så hade jag fått träffa alla igen.

Imorgon är det fredag !! Gud så härligt ! Och på lördag ska jag ut till IKEA med mammsen o pappsen, ska kanske köpa vitrinskåpet och garderoben . Måste köpa nåt av dom i alla fall !

Igår loggade jag in på min lunar som inte händer ofta, fick lust att läsa mina gamla dagboksinlägg .. men det blev ganska jobbigt. Så mycket som jag glömt bort och så mycket jag känner att jag saknar.
Tänk om man kunde spola tillbaka tiden ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0