Cinderella

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag .. har inte hunnit . I lördags var det party hos Anyo, tacos o singstar ! Hade jättekul ! Gick till och med på Goya som jag inte gillar och jag hade jättekul där, härlig musik ! Så det gjorde ni bra flickor, som tvingade mig att gå dit . :)

När jag kommit hem så ringde jag Thomas o han skulle till Södergrillen o handla så han frågade om jag ville ha nåt så han beställde en kebab till mig . Fast den hann nästan bli kall innan han kom hit till mig, hehe ! Men det gjorde inget .
Vi pratade mycket den natten o kom fram till att vi ska försöka tillsammans igen . På 1 månads-dagen sen det tog slut, hihi !

På söndagen låg vi mest i sängen o soffan .. men jag mådde skapligt bra eftersom jag drack varannan vatten på kvällen . Bra tips fast det är ganska jobbigt !
Fick ett sms av mamma på söndag eftermiddag där hon frågade om jag hade packat. Shit, jag hade glömt bort att vi skulle på kryssning på måndagen !!
Men jag behövde inte packa så mycket, bara en natt ju .

Så på måndag-tisdag var jag o mamma på Cinderella-kryssning .. jättehärligt ! Vi skulle sova i en B-hytt men helt plötsligt såg jag på biljetten att det stod A .. så vi hade blivit uppgraderade ! :) Och så fick vi fönster också .. så himla härligt !!

Trevlig resa och allt gick bra förutom bussresan hem när vi hamnade i en bilkö ungefär vid Arlanda ända till Knivsta där det hade varit en olycka med lastbil . Fast vi fick höra att det hände på natten mot tisdagen o det var fortfarande inte klart med bärgning o allt så det hade varit såna här köer hela dagen .. helt sjukt !! Vi köade i nästan 2 timmar sen kom vi loss precis innan dom skulle stoppa igen, sån jäkla tur vi hade !

Vi skulle komma hem 19.45 men kom istället hem ca 21.30 . Men annars var det en bra resa !

Nu har jag skrivit så mycket så nu får det räcka för den här gången !

Kommentarer
Postat av: Linda H.. som i herr gurka

Trevlans med båtresaa!! =D Åker snartjag med. vi måste leka snart.

2008-11-20 @ 13:50:56
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0