Gästrikelärling

Blev kallad till ams idag igen kl.13 pga att jag inte kunde komma förra veckan för då var jag på kryssning . Det var ett informationsmöte om Gästrikelärling, funderade på det där för något år sen men sen har jag bara glömt bort att kolla runt .
Men jag tyckte faktiskt att det var bra information, gillar dom där personerna ! Trevliga .

Vädret har varit lite lugnare idag tack o lov, men halt är det ! På vägen hem från stan så såg jag en karl som halkade omkull och när det var min tur att gå där han halkade så var det nära att jag också trillade omkull, glashalt !
Vågar knappt gå nånstans . Sanda, sanda, sanda !

Imorrn ska jag träffa Carro, äntligen hemma från Los Angeles ! Fast hon borde sakna vädret där tycker jag . Ett år sen vi sågs och jag har sett på bilderna att hon är brun o fin . :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig, sanda sanda sanda ;)

2008-11-26 @ 10:12:39
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0