Snön faller ner ...

Vaknade kvart över nio i morse . Självklart med lite huvudvärk . Är så less på att jämt ha ont, måste få en tid till sjukhuset eller så får jag åka till Sthlm och få hjälp där eftersom dom inte kunde hjälpa mig på sjukhuset här .

Hade tänkt att jag skulle ta mig ner på stan men så kollade jag ut genom fönstret och såg snön yra omkring . Då tappade jag lusten . Får väl gå ner och handla julklappar imorrn då !

Igår var mamma o pappa på fest på brandkåren . Fick ett sms där det stod att dom hade träffat Simon och Elis . Jag fattade ingenting, men sen skrev hon att det var 2 kattungar och då förstod jag ! Schassen och Agneta har skaffat nya katter ! Vill så gärna se dom !
Men Hjalmar och Fridolf finns för alltid i mitt hjärta . :)

Ska väl ta mig ut så småningom, måste handla lite mjölk, bröd och ost .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0