Varför funkar det inte ?!

Vaknade strax efter tio idag, Thomas klev upp före mig . Efter frukosten tog vi en promenad ner mot stan, kollade runt en stund o sen bestämde vi oss för att åka till Valbo . Köpte 2 wii-spel o en julklapp till Alexander .

Men det största problemet är ju att vi inte kan vara med varandra, det blir alltid fel . Så både igår kväll o idag så har vi mest varit tysta o lite småsura . Jag pallar inte mer ! Orkar inte bry mig helt enkelt !
Pinsamt värre att vi fick skjuts hem av hans föräldrar, båda satt knäpptysta i baksätet . Hans mamma frågade om vi hade somnat där bak eftersom vi var så tysta .

Skulle ha träffat Mia i kväll o spela wii, skulle egentligen ha varit hos henne men igår kväll undrade hon om vi kunde va här istället, för hennes brorsa skulle låna hennes lägenhet o ha fest . Jag sa okej . Men kände inte alls för det nu när jag kom hem o tack o lov fick jag precis ett sms av henne där det stod att hon hade feber så vi fick ställa in planerna .
Tråkigt att hon blev sjuk men bra för mig som ändå inte orkade umgås i kväll .

Så jag får väl prova mina wii-spel själv . :)

Kommentarer
Postat av: linda smith

vad blev det spel ? Hmmtrist det där med mannen. men du vet ju hure blir med karlar. hehe

2008-11-22 @ 19:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0