Ett halvår sen redan !

Har så gott som glömt bort min blogg. Har börjat läsa lite då o då på mina kompisars bloggar o känt att jag kanske ska skriva lite på min men jag har helt enkelt inte orkat. Första gången jag loggar in o skriver nåt sen ett halvår ! Oj, va tiden går fort.

Fast egentligen har det väl inte hänt mycket i mitt liv sen sist. Slutade jobba på Ocab i maj, började sommarjobba på Leaf i slutet av juni. Jobbigaste sommaren hittills kan jag ju säga ! Hamnade på en helt annan avdelning och dessutom 3-skift. Har ju bara jobbat 2-skift tidigare, men jag tänkte att det kan ju vara kul att prova på. Men tji fick jag !

Hamnade på Brio-packen, helt ensam ! Så jäkla tråkigt att vara själv ! Och dessutom på en annan avdelning där jag skulle lära mig allt på 2 dagar tyckte dom .. jo, visst ! Jag har aldrig varit med om att dom har planerat så dåligt förut !

När jag jobbade nätter satt jag helt själv på min avdelning o fikarum medan dom på skum-sidan var hur många som helst som kunde prata med varandra o peppa varandra.

Jag lärde mig till slut det mesta men det tog tid .. kan ju inte allt än men det nödvändigaste för att allt ska rulla på. Tacka vet jag mina favorit-reparatörer ! Jocke m.fl. Jag kände mig så lugn när jag visste att ni fanns i närheten. Thanks guys !

För första sommaren på 4 år så längtade jag till min sista sommarjobbsdag, mådde inte alls bra på den där avdelningen ! Så ensamt o stressigt. Den sommaren började jag hata sursockrade bilar, allt gick åt skogen !

Men nu efter ett tags vila därifrån vill jag inget hellre än att komma tillbaka, fast helst till en annan avdelning . Men tillbaka till fabriken ska jag ! Om jag får välja själv så blir det 2-skift på tablettmottagningen med Båten o Kent, vilken höjdare det skulle vara ! :)

Nu är det höst o jag blir deppigare o deppigare, regnar gör det idag också, det gör ju inte saken bättre !
Tror jag ska dansa lite med mitt wii-spel. Det blev ju en paus i mitt diskande för varmvattnet är helt plötsligt avstängt men har inte fått nån info om det, blir så less !

Have a nice day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0